09:30 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه آسیا

معرفی مدیر عامل جدید بیمه آسیا
پایگاه خبری راد: مسعود بادین به عنوان نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل جدید بیمه آسیا انتخاب شد.
رشد ۱۰۰۰ واحدی شاخص کل / رایانه‌ای‌ها محرک بازار
پایگاه خبری راد: بورس تهران امروز بار دیگر شاهد افزایش فزاینده قیمت‌ها و صف خرید در بعضی از قیمت‌ها بود به طوری که شاخص کل بیش از ۱۰۰۰ واحد رشد کرد. امروز سهم‌های رایانه ای با رشد قیمت مواجه شدند.
پوشش ۸۰ ‌درصد خسارت‌های سوانح بزرگ بیمه‌ کوثر با بیمه اتکایی
پایگاه خبری راد: بیمه اتکایی، یکی از حوزه‌های مهم صنعت بیمه به شمار می‌رود که با تقسیم ریسک‌های بزرگ بین شرکت‌های بیمه‌گر داخلی و خارجی، هزینه و ریسک صنعت بیمه را کاهش می‌دهد.
معامله بلوک ۸۱.۸۴ درصدی بیمه آسیا قطعی شد
پایگاه خبری راد: در ماه پایانی سال گذشته حدود ۱۸.۸۴ درصد از سهام بیمه آسیا در بورس عرضه شده بود اما این معامله هنوز قطعی نبود که گویا به تازگی با تایید بیمه مرکزی این معامله قطعی شده است.
بلوک ۱۸.۷۴ درصدی بیمه آسیا فروخته شد/ نام خریدار مشخص نیست
پایگاه خبری راد: در حالی که بلوک ۱۸.۷۴ درصدی بیمه آسیا در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۶ توسط سازمان خصوصی سازی عرضه شده است رسما نامی از خریدار این سهم برده نشده؛ بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد این سهم به قیمت پایه خریداری شده است.
جزییات واگذاری سهام دولتی ۶ شرکت
پایگاه خبری راد: قسمتی از سهام دولتی شرکت های ذوب آهن اصفهان، حمل و نقل خلیج فارس، آلومینیوم ایران، نورد و لوله اهواز و بیمه آسیا و بیمه البرز در نیمه اسفند ماه توسط سازمان خصوصی سازی عرضه خواهند شد.
سهم دولتی ۲ شرکت بیمه بار دیگر در بورس عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: سازمان خصوصی سازی برای بار دیگر سهام دولتی دو شرکت بیمه "البرز" و "آسیا" را برای عرضه در بورس آگهی کرده است. به این ترتیب حدود ۱۷ درصد از سهم دولتی بیمه البرز و ۱۸ درصد از سهم دولتی بیمه آسیا در بورس عرضه می شود و اگر سهم این شرکت ها مشتری داشته باشند واگذار خواهند شد.
پشت پرده پرداخت دیه کارگران معدن یورت
پایگاه خبری راد: چند ماه از فاجعه معدن آزاد شهر یورت می‌گذرد. در این مورد یک مقام مسئول در شرکت بیمه آسیا می‌گوید ۴۰ دیه را این شرکت و سه دیه دیگر را مدیرعامل معدن یورت به خانواده متوفیان پرداخت کرده است.
نتیجه کمیته حادثه معدن آزادشهر این هفته اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: از انفجار معدن زغال سنگ یورت آزادشهر گلستان که ۱۳ اردیبهشت‌ امسال رخ داد، بیش از ۲۰۰ روز می‌گذرد ولی هنوز گزارش کمیته حقیقت‌یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر نشده است و پرداخت دیه تعدادی از معدن‌کاران قربانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که وزارت صنعت اعلام کرده گزارش کمیته مربوطه این هفته منتشر می‌شود.
شرکت‌های بیمه بی‌انضباطی کردند، خودروسازان سوءاستفاده
پایگاه خبری راد: دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران معتقد است باید شرایط را طوری برای این صنعت مهیا کرد که شرکت ها انرژی خود را روی نرخ شکنی نگذارند، او با انتقاد از اینکه در صنعت بیمه ایران کار اصولی و آینده نگری کم انجام می شود، به لزوم تعامل شرکت های بیمه با دیگر کشور ها اشاره کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد